torstai 22. tammikuuta 2015

Toinen postaus :)

Moii!
En oo menny tänään kouluun, koska kuumetta ja migreenikohtaus, Oliviaki on sairaana ja sillä on angiina.. Eli kumpikaan meistä ei mene aholle ja en saa siis sitte sitä mun kameraa..

No meen aholle sitten toukokuussa vko 22 vuokraamaan Kallea. Miettiin, että meen sen vko 4 sijasta maaliskuussa vko 12 tai kesäkuussa vko 27.
Onko kukaan teistä käynyt Ahon Tallilla, laittakaa kommentilla, että
1. Olitko leirillä vai vuokrauksella?
2. Ketä vuokrasit? (jos olit vuokrauksella)
3. Ketä hoidit (jos oli leirillä)
4. Kuka on lempipollesi aholta :)?

Ite oon ollu leirillä ja vuokrauksella. Hoidin leirillä Piirtoa ja vuokrannu oon Tomppaa ja Sysseä. Lempparia ei silleen oo, mutta Sysse on ihan superponi ♥ Alan kyl oleen jo liian pitkä ja sitten mua ärsyttää se ku Sysse on niin helppo ratsastaa :P Tompasta en oikeen tykänny, mutta olihan se ihan kiva :)

Mun on ihan pakko kysyä teiltä, mutta mille kesäleirille ootte menossa vai meettekö ollenkaan?
Mää meen kaveriporukan kanssa Ylirannan Ratsutilalle ekalle esteleirille 6.7-10.7.





















Mun estepolle ;)

















Noi Santun kaviot tuolla sivulla :D :D

















Santtu true pahispolle xd


1 kommentti:

  1. Olin leirillä kaks vuotta sitte, oli iha ok paikka. Hoidin piirtoa,mutta lemppari oli inkkari 💗

    VastaaPoista